Sommaren närmar sig och snart är det dags för en ny säsong på Veberödsbadet.

Precis som under många tidigare år kommer Veberöds scoutkår driva badet och för att kunna göra detpå bästa sätt behövs serviceinriktade ungdomar som kan arbeta i kiosken och som badvärdar.

Arbetsuppgifter

• Som badvärd se till bassängen, vara behjälplig vid märkestagning samt att se till att det är rent och snyggt på området
  • Städning av omklädningsrum och toaletter
  • Försäljning i kiosken samt att ta inträde. Beställa och fylla på varor

Vi arbetar i team och kommer tillsammans att fördela arbetsuppgifterna utifrån ålder och lämplighet. Därför är det viktigt att du trivs med att jobba i grupp och kan ta eget ansvar.

Kvalifikationer:

• 16 år eller äldre
  • Du måste vara duktig på huvudräkning och klara märket Silverbojen, vilket ska visas vid uppstart.
  • Det är viktigt att du kan hantera stress, att du är serviceinriktad och att du har lätt för att samarbeta med dina kollegor.
  • Det är meriterande om du är aktiv som ungdomsledarei någonav byns föreningar/verksamheter.

Övrigt

Vi kommer att ha tre obligatoriska träffar under våren där vi har sjukvårdsutbildning, introduktionsutbildning m.m.

Intresserad?

Skicka då ansökan med personligt brev till Hanna via hanna@veberodscout.se senast den 28 februari.

I ansökan vill vi att du anger:

• Namn, personnummer, adress, telefonnummer samt e-postadress.
  • Vilken förening du är aktiv i.
  • Eventuella meriter som ungdomsledare eller arbetslivserfarenhet
  • Eventuella referenser
  • Om det är någon vecka eller datum under sommaren du INTE kan jobba.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till:

Hanna Wernbro
hanna@veberodscout.se